Analsex med pinsamt slut

Det var över ett år sedan, jag och Handsome träffades en natt, lite märkliga omständigheter gjorde att vi sovde med en annan för mig okänd man ett par meter ifrån oss. Inget konstigt med det, vi hade trevligt, pratade och umgicks. Det var mörkt och fanns bara eld som ljuskälla, så jag såg han som aldrig, egentligen. Inte tydligt iaf.

På morgonen så började givetvis jag & Hansdome knulla igen, allt i sin ordning! Han var bakfull, jag nykter, mitt i vårat vanliga samlag så tänkte han att vi kör väl lite analsex. Jag känner att det funkar liksom inte, helt oförberedd, inget glid så jag viskar/säger till han att det går inte, det är för torrt, vi behöver glidmedel!!

Jag glömmer bort hela händelsen, åker ut till Handsome igår för att idka lite könsumgänge, det är fler människor i huset som alltid när han är här på jobb. Vi pratar skit, ser tv, och har det rätt trevligt. Dessa herrar vet exakt vad jag gör där. Jag uppskattar deras sätt, min närvaro görs aldrig till nåt konstigt, det moraliseras inte eller på nåt sätt får mig att känna mig obekväm. Var och en sköter sitt med respekt inför varandra. Dröjer en timma så får jag en bestämd blick av en man som säger: Vart ska ni sova inatt? Inte bredvid mitt rum va? Jag vill faktiskt inte veta att du är för torr när han ska in i analen! Mitt framför mig sitter denna stackars man som tydligen legat vaken den morgonen för länge sen...

Han hummar lite och säger igen, du är tyst inatt va? Jag vill faktiskt sova. Kontrade med: Se till att ta en stor grogg till, då somnar du sött och slipper bekymra dig över vad jag gör och inte gör inatt.

Inombords var jag djupt generad...!

Kommentarer
Postat av: Sexkontakt

OJ vad pinsamt...är det dålig isolering mellan väggarna bör man nog försöka vara så tyst som det går...

2011-12-15 @ 15:46:56
URL: http://www.sexkontakt24.se
Postat av: Sexlogg

Ja jag vet, klart man ska vara tyst och respektera att andra inte är intresserade av vad fan man sysslar med. Fruktansvärt pinsamt att ens någon tvingas ta del av det. Ungefär hälften av gångerna när vi ses, så finns det andra människor i närheten. Något vi inte har haft möjligheten att styra speciellt över.



Efter detta har jag iaf varit sjukt tyst & lärt mig min läxa! :)

2011-12-16 @ 18:04:10
URL: http://sexlogg.blogg.se/
Postat av: emma

Haha det är inte lätt. har varit med om liknande saker. Min expojkvän bodde tillsammans med en kompis och då blev det många såna händelser.

Lösningen är inte att vara tyst, utan att skaffa glidmedel som du alltid har med dig. Haha

Postat av: Sexlogg

Hahaha!

Ska se till att ha en liten sexväska packad till nästa gång, glidmedel, nån vibrator & en dildo.

2012-02-29 @ 16:47:39
URL: http://sexlogg.blogg.se/

________________________________________________________________________________

Min synpunkt/svar på din kommentar ger jag alltid i samma inlägg som du kommeterat i.
Allt för att samtliga läsare ska kunna se dialogen på ett enkelt & smidigt sätt.

Jag uppskattar din åsikt, tack på förhand :)
Puss & Pill

________________________________________________________________________________

bloglovin


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0